måndag 8 mars 2010

Var ska man börja????

Ja, det är nästan så paniken växer....
Har massor som ska ordnas innan jag reser på torsdagmorgon. Bara packningen är ju som ni vet jobbigt för mig. Vad ska jag ta med mig? Jag är ju sån så jag vill vara helgarderad och lite till, måste liksom ha med massor om i fall att.
Sen är det en föreläsning den dagen jag kommer hem som ska planeras för och dessutom kom det hem en mycket smutsig hund som behöver badas. Pappa har jag inte hälsat på på länge, så det vill jag också göra........
Och mitt i allt som ska göras sitter jag här och skriver, knäppt eller hur??

2 kommentarer:

  1. Hej! Låter kul vart ska du resa?
    Det är inte så knäppt låter normalt.
    Gör bara det du mååååssstte.
    Ha det så kul..........Kicki

    SvaraRadera
  2. Ha så kul i england hoppa pappa
    mvh syster helene

    SvaraRadera