tisdag 22 juni 2010

Äntligen en ledig dag;)

Den lediga dagen idag har varit ganska aktiv ändå!
Först en härligt hundrunda på morgonen, sen åkte vi på shoppingrunda.
Leriga settertjejer, njuter av morgonsolen.......

Emma behövde en ny ridhjälm och den skulle finnas i ridshopen i Flyinge.
De vackra gamla stallen i Flyinge.....
Tyvärr fanns den inte hemma, men nära Flyinge ligger ju Lund, och där blev det lite mer shoppat ;)
I kväll har vi varit på träning med hästen.
Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa Hundsport special....

3 kommentarer:

  1. Härliga bilder,du blundade väl inte???

    SvaraRadera
  2. Ha ha Karina, jo visst blundade jag! Vad betyder detta??
    Jo, jag berättade för Karina att jag brukar försöka läsa i sängen och att det brukar sluta med att jag efter att ha läst en sida ligger och håller hårt i min tidning, men blundar....
    Ska väl vila ögonen lite???

    SvaraRadera