onsdag 14 september 2011

Hemsidan....

Jag börjar få klarhet i vad som blir fel med hemsidan. Mitt webhotell stödjer inte längre det programmet jag gör min hemsida i. Det är tydligen ålderdomligt och kiss kass värdelöst.....
Surftown rekommenderar någon sorts hemsidesprogram med mallar osv. Men jag vill faktiskt att vår hemsida ska se ut som den gör. Jag gillar den och det är ju den som är vi..........Vi vill inte rikta in oss i någon mall, vi vill vara vi ha våra färger och vår stil. Fy så sur jag är...............

1 kommentar:

  1. Hej Liselott
    Du skall kunna ha det i stort sett som du haft tidigare med färger och utseende men att man använder sig av mall som redan är inprogrammerade med alla paragrafer och tecken som olika webläsare vill ha för att visa sidan så korrekt som möjligt. Det är som sagt bara till att notera ner färger och logotyper/bilder har du redan uppe så dem finns.
    Det är bara till och sätta sig in i nytt program och det kan vara svårt nog. Men skam den som ger sig, allt brukar gå om man har viljan.
    mvh
    Susanne L

    SvaraRadera